Bu Blogda Ara

9 Nisan 2016 Cumartesi

TIRAŞ SONRASI BALSAMDAN MAKYAJ BAZI MI? NİVEA - AFTER SHAVE BALSAM











Herkese yeniden merhaba  ,öncelikle bir erkek ürününden bahsedeceğimi söylemeliyim ama bu ürün bence en iyi bir makyaj bazı olarak kullanılmaktadır.Peki ürün içeriği nasıl ? İlk soru herkesin merak ettiği  erkek gibi kokuyor mu  ? İkinci soru tıraş sonrası balsamdan makyaj bazı olur mu ?


Bu sorunun cevabını net bir şekilde açıklıyorum şimdi size evet bu ürün ilk elinize döktüğünüzde fresh erkek kokusu deriz ya bu babalarımızın , sevgilimizin ,eşiniz kulladığı traş kolanyaları gibi kokuyor fakat sürdükten 1-2 dk içinde  koku kalmıyorum .Makyajınızı yaptıktan sonra erkek gibi kokmuyorsunuz yani :)

İkinci sorumuzun cevabı ise ; traş sonrası  balsamdan bal gibi de makyaj bazı oluyormuş :)

Ben bu ürünü makyaja başlamadan önce cildime uyguluyorum ve cildimin emmesini bekledikten sonra cilt makyajımı yapmaya başlıyorum. Ürün cildime muhteşem bir nem verdi  Ürün alkol içermiyor , akışkan bir kıvamda olup cildi besliyor ve fondöteni  hapsederek kalıcılığı arttıryor .

Ben sivilcelenme, kızarıklık gibi sorunlarla karşılaşmadım ,makyajımı güzel sabitledi , T bölgemde birsüre sonra parlama yapmadı .

İşte bu güzel iş çıkartan ürün bir erkek ürünü NİVEA AFTER SHEAVE BALSAM . Herkese denemesini öneririm ,uygun fiyatlı bir makyaj bazı arayayışındaysanız bunada bakmayı unutmayın 

Siz bu ürünü denediniz mi? memnun kaldınız mı bana yorumlarınızı bırakmayı unutmayın :) 




 SEVGİLER ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Manşet