Bu Blogda Ara

10 Mayıs 2016 Salı

LOREAL NUDE MAGIQUE CUSHION SÜNGER FONDOTEN İNCELEMESİ




                      Herkese yeniden merhaba ,bu yazımda sizlere Loreal markasının sünger                                                     fondöteninden  bahsedeceğim, keyifli okumalar.

Bu fondötenleri  ülkemizde ilk Lancome markasında görmüştük .Ve bende Lancome markasındaki sünger fondötemi satın almadım biraz beklemeliyim dedim ve ardından Sephora markasında karşılaştım ve şimdide Loreal markasının sünger fondöteni gördüm ve indirim zamanınada denk gelmesi müthiş oldu ve hemen satın aldım.



Ambalajından başlarsak Lila ve parlak tatlı bir ambalajı var içerisini açtığımızda küçük bir ayna ve ürünün kendi süngeri ile  karşılaşıyoruz .Bu ürünün 7 farklı rengi var fakat tüm renkleri sanırım ülkemizde şuan için yok bendeki rengi 01 -porcelaın .



Ürün SPF (güneş koruma faktörü) 29 içeriyor. Yaz aylarının yaklaşmasıyla SPF içeren ürünler daha çok tercih etmeye çalışıyoruz.

Ürünü açtığımızda bir koruma bandı bulunuyor.Bu koruma bandını ben atmadım sizde atmayın size tavsiyem çünkü ürün akabilir aynı zamanda ürün kuruyabilir .

Ben ürünü birkaç kez kullandım ve ürünü instagram günün makyajı postlarında görmüş olabilirsiniz, instgarm hesabıma buradan  ulaşabilirsiniz.

Ürün yapısı oldukça ince yapılı bence tam bir yaz fondöteni .Kat kat uygulama yaptığımızda ürünün kapatılıcığını arttırabiliyoruz fakat yüksek kapatıcılık elde edemeyiz .En iyi kapatıcılığa gelebilceğimiz nokta orta kapatıcılıktır .Eğer yüzünüzde çok fazla kapatıcılık isteyen nokta yoksa kesinlike denemelisiniz.Seveceğiniz bir fondöten olucaktır.

Üzelerek söylemeliyim ki çünkü benimde cildim karmadan yağlıya dönük, yağlı ciltlerin sevmeyeceği bir fondöten .Benim T bölgem ve alın bölgem yağlı olduğu için parlama yaptı .Yağlı ciltlerde parlama sorunu olucağından dolayı pudra isteyecektir.Kuru ciltler için güzel bir fondöten nemli yapıda ve ıslak bir fondöten .

Ürünü  ben ilk kullandığımda kendi süngeri ile uyguladım fakat ben çok memnun kalmadım çünkü sünger ürünü çok fazla emdi .Bu yüzden nemli bir makyaj süngeri ile uyguladığımda daha iyi bir kapatıcılık elde ettim .Ama sanırım benim ara sıra kullanacağım fondötenler arasında çünkü cildimde parlama sorunu olduğu için. Ama kesinlike kuru ciltlere önerebiliceğim bir fondöten .Yağlı ciltler ve karma ciltler de ise pudra isteyeceğini belirtmeliyim..


Benim ürün hakkında yorumlarım bu şekildeydi umarım faydalı olmuştur , bir sonraki yazımda görüşmek üzere.. 

Sevgiler..




8 yorum:

  1. Cok merak ediyordum ve almayi düsünüyordum ama ben de yagli hatta bu aralar karma ciltliyim ve iyiki yazini okudum sanirim parlama sebebiyle benim de tercih etmeyecegim bir föndoten ellerine saglik

    YanıtlaSil
  2. Bende çok merak ederek almıştım ama ne yazikki cilt tipime uymadı valla canım , teşekkür ederim 😘

    YanıtlaSil
  3. Bende alacaktım ama kapatıcığı az olduğunu duydum o yüzden almadım bu bitişi parlak yani ışıltılı sanırım seninde yağlı olduğu için cildin o yüzden parlama yapmıştır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazikki yazın hiç kullanamıcam 😘

      Sil
  4. Benim cildim çok çok kuru, ben bakayım bu fondötene :) Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Bakmalısın canım benim yağlı olduğu için olmadı , şanslısın ☺️

    YanıtlaSil
  6. benim cildim de karma bana uymayacaktır, paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Manşet