Bu Blogda Ara

21 Temmuz 2016 Perşembe

NIVEA CANLANDIRICI YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ






Herkese yeniden merhaba bu yazım sizlere renkli kozmetik değil de severek kullandığım yüz temizleme köpüğünden bahsedeceğim ,keyifli okumalar ..




Cilt bakımı hayatımızın merkezinde ,vazgeçilmezimiz .Cilt bakım ürünleri her geçen gün farklı formda farklı içerikte piyasaya çıkıyor.Ben bu ürün ile bir indirimde watsons ya da gratis çalışanlarının önerisiyle tanıştım .Bu üründen ben 2 tüp bitirdim ve çok sevdim.Ürün şişesinde sıvı gözükse de elinize bir pompa sıktığınızda köpük formuna dönüşüyor.Nivea markasının bu ürünü yağlı ve karma ciltler için olan canlandırıcı bakım köpüğü. 

Ben bu ürünü her sabah kullanıyorum Cildimi çok güzel temizliyor .Cildimi yağdan arındırıyor ve yumuşacık yapıyor.Bu ürünü  kullandıktan sonra yüzümde gerginlik yapmadı .Aksine yumuşacık temiz bir cilt elde ettim.Düzenli kullandığınızda cildinizde ki o canlılığı farkedeceksiniz.Kullandıkça etkilerini görüyorsunuz ve Işıl ışıl temiz bir cilt elde ediyorsunuz.Benim çok pratik bulduğum ürünlerden. Oldukça bereketli bir ürün.Kullandığım süre boyunca cildimde herhangi bir iritasyona rastlamadım .Alerjik bir durumla kaşıntı gibi sorunlarla karşılamadım .Uygun fiyatlı güzel bir temizleyici.Benim sevdiğim ürünler arasında bittikçe aldığım ürünlerden .


Eğer sizde cildi yumuşacık yapan , köpük formda bir yüz temizleme ürünü arıyorsanız bu ürüne bakabilirsiniz.Bu ürüne watsons , eveshop,gratis hatta marketlerde bile bulabilirsiniz.

İndirimli fiyatı -10 TL

9 yorum:

  1. temizlemesi güzelse incelenebilir teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Elimdekinler bitsin bende denicem köpük tarzındaki yüz temizleme ürünleri daha pratik oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. fiyatı çok uygun peki her nıvea ürünü gibi kokusu muhteşem mi

    YanıtlaSil
  4. Nivea ürünlerini önceden çok fazla tercih etmiyordum artık almaya başladım gerçekten ürünleri başarılı. Buda fiyat anlamında oldukça uygunmuş, denemeye değer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu ürününü bende seviyorum özellikle cilt bakım grubu ☺️ Denemelisiniz çok pratik bir ürün

      Sil
  5. çok pratik bir ürün:) blogunu takibe aldım tatlım banada beklerim..
    www.merininblogu.com.tr

    YanıtlaSil

Manşet