Bu Blogda Ara

2 Mayıs 2017 Salı

URBAN CARE SHAKE N REPAİR / ONARICI BAKIM - DÜZLEŞTİRİCİ ETKİ



Merhaba ..

Saçlarınız dalgalı ama siz düz saç seviyorsunuz ve her gün saçlarınızı düzleştiriyorsunuz ve kabarıyor mu ? , saatlerce düzleştirmeye uğraştığınız saçlarınız hemen bozuluyor mu ? işte bu ürün tam da size göree diyorum  !



Urban Care ailesinin yeni üyesi SHAKE N REPAİR 7/24 DÜZLEŞTİRCİ ETKİLİ SAÇ KÖPÜĞÜ imadınıza yetişiyor . Urban Care markasının bir çok saç ürünü hatta nerdeyse tüm serilerinin saç şampuanlarını severek kullanıyorum . Bu ürün de benim severek kullandığım ürünler arasında yerini aldı . Mis gibi kokan ,krem şanti kıvamında saçlarınızı yumuşacık yapan bir ürün . Şimdi gelelim vaad ettiğin düzleştirici etkiye en önemli kısım :)

Saçlarım düz olmasına rağmen uçlarda ki kıvrılmadan her ne kadar düzleştirici kullansam da saç uçlarımın  bir süre sonra  kıvrılmasına sinir oluyorum gün ortasında  o kadar vakit ayırdığım gerek uykumdan fedakarlık edip saçlarımı düzleştirmeye vakit ayırdığım saçlarım gün içinde kıvrılıyor ,bu ürünü kullanmaya başladığım günden itibaren saçlarımdaki kabarmayı önlediğini ve düzleştirici etkisinin gün boyu devam ettiğini görmek beni o kadar mutlu etti ki yaz ayları gelirken imdadıma yetişti vallahi ..

Ürünü nasıl mı kullanıyoruz ?

Saçımıza fön çekmeden ,düzleştirmeden ve ya maşa yapmadan önce ürünü uyguluyoruz . Nemli ya da kuru saça eşit miktarda uyguluyoruz ve şekil veriyoruz .Durulamıyoruz .

İçeriğinde süt proteinleri , Bitkisel keratin ile yıpranmış ve parlaklığını yitirmiş saçlarının onarılmasına parlaklık ve yumaşaklık kazanmasına yardımcı olan bir ürün.


Şöyle toparlayacak olursak . yumuşacık saçlar ,gün boyu bozulmayan fönler ,düz şaçlar , mis gibi kokan bir saç ama kullandığım ürün saçlarımı ağırlaştırmasın ve yağlandırmasın diyorsanız işte tam da bu ürüne sahip olma vakti geldi .. 


Olur da alırsınız memnun kalırsınız bana da bir haber etmeyi unutmayın , instagram hesabımdan ya da burdan veya diğer sosyal medya hesaplarımda bana ulaşabilirsiniz ..


Daha fazla uzatmadan ve sizi sıkmadan bir sonraki yazımda görüşürüz ..

                                                                             İZEL..



1 yorum:

  1. Merhabalar sizi yeni keşif ettim.Blogunuzu sevdim takip ve izleme aldım.Banada beklerim.
    (tariflimutfak/sibelinyemekleri).Mutlu yıllar dilerim

    YanıtlaSil

Manşet