Bu Blogda Ara

23 Şubat 2016 Salı

BENİ TANIYIN

 HERKESE MERHABA 


 Artık geniş çaplı tanışma zamanı gelmedi :)  

Acaba    @kozmetikdefterim , kozmetikdefterim.blogspot.com  sayfalarının sahibi kim :)

Haydi başlayalım ozamansa :)


Ben soru- cevap şeklinde BENİ TANIYIN  yapmak istedim hem uzun olmasın hemde sizi sıkmadan  kısa net cevaplarla beni tanımanızı istedim .



1- Adın nedir ?  : İzel 

2- Yaşın kaç ? :  21 bitiyor :)

3- Memleketin ve yaşadığın şehir ? : Memleketim Kırklareli fakat İstanbul da yaşıyorum . 

4-  Öğrenci misin / öğrenciysen hangi okulda okuyorsun ? : Evet öğrenciyim fakat bu sene mezun olucam . İstanbul Aydın Üniversitesi 'nde okuyorum .

5- Okuduğun Bölüm Nedir ? : Gıda Kalite Kontrol ve Analiz

6- Kaç yaşımdan beri makyaj yapıyorum ? : Lise 4 te makyaj yapmaya başladım fakat bir göz kalemi  
birde rimel kullanıyordum . 

7- Burcun nedir ? : İkizler 

8- Hobilerim : Spor yapmak diyeceğim çok genel olucak severek yaptığım spor  pilates , dergi- kitap 

okumak ,film izlemek , alışveriş yapmak ( en sevdiğim hobim ) :)

9- Göz Rengim ? : Kahverengi 

10- Sevgilin var  mı? : Evet , 4 yıllık birlikte olduğum  sevgilim var .

11- Starbucks Kahvelerinden En Sevdiğin Kahve ? : Şuan Tarçinlı kış lattesi ve caramel macchiato 

12- Yaz mı Kış mı? : Tabiki yaz :) 

13- Kardeşin Var MI ? : Hayır kardeşim ya da ablam ,abim yok tek çocuğum :) 

14-Sevdiğin  Mağazalar (kozmetik , giyim ) : Kozmetikte en çok gezmeyi sevdiğim mağaza sephora 
ama mac ,gratis ,watsons , eveshop , tekinacar tabiki bunlarada hayır demem :) Giyimde ise zara , mango genelde  bunları gezmeyi seviyorum ama her mağazayı gezerim :) 

15- Makyajda vazgeçilmezin Nedir ? : Mascara ve fondoten 

16- Giyim Tarzın Nedir ? : Genellikle aslında çoğu zaman özel günler haricinde hep spor giyinirim 

17- Spor ayakkabı mı  Topuklu ayakkabı mı ?: Yerine göre değişir fakat günlük yaşamımda tabi ki spor ayakkabı .

18-En Sevdiğim Yemekler ?: İlginç gelebilir aslında ama bezelye ve karnıyarık bayılırım :) 

19- En sevdiğim Tatlı ? : Tabiki waffle :) 

20- Sevdiğim Renk/ Renkler :  siyah , beyaz ,gri 




Eğer hala merak ettiğiniz sorularınız varsa bana yorum olarak bırakabilirsiniz :) 
 instagram : kozmetikdefterim     snapchat:kozmetikdefterm

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :) 

İZEL

   




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Manşet