Bu Blogda Ara

19 Nisan 2016 Salı

BAHAR AYLARINDA RUJ TERCİHİM VE RUJ ÖNERİLERİM






Herkese yeniden merhaba , bu yazımda sizlere bahar ayları gelmişken ruj şeçimlerimden ve aynı zaman da ruj önerilerimden bahsedeceğim ozaman buyrun başlayalım .

Bahar aylarındaki ruj şeçimlerim genel nude tonlar , soft pembelerden yana oluyor .Koyu renkleri artık rafa kaldırıyorum gibi .Genellikle nemlendiren ve parlak bitişli rujları tercih ediyorum mat rujlara nedense yaz ayları yaklaşırken  elim gitmiyor. Lipglossları da kış aylarında tercih etmesemde şu sıralar elim lipglosslara gidiyor .


Şimdi gelelim ruj önerilerime ; 






NOTE RICH COLOR -08 BROWINE PINK : Şu sıralar instagram postlarımda da çoğu kez  görmüşsünüzdür, hatta mart ayı favorilerimde de bahsetmiştim .Note cosmetics 'in rıch color seri argan yağı ve kakao yağı içermektedir bu yüzden nemlendirmesi oldukça başarılı .Son zamanlarda nerdeyse hergün kullanmak istediğim rujlarımdan biridir kendisi, ürünü sürerken dudaklarınızda resmen kayıyor sürümü  kolay muhtemelen koyu renklerinde sürümü gerçekten kolay olucaktır.Yoğun renk veriyor ve kremsi yapıdadır .Kesinlikle bir bakın derim ,pişman olmıyacaksınız 








ESSENCE SHEER&SHİNE -12 CANDY LOVE :Adından da anlaşıldığı  üzere şeffaf ve parlak bir ruj.Yoğun renk vermese de benim sevdiğim rujlarımdan. Mat bitişli olmayıp sürümü kolay ve pigmentasyonu orta .Gün içerisinde tazelenmek istiyor ama bence bu çok büyük bir sorun olamaz zaten gün içersinde rujumuz yanımızda oluyor  ve tazeliyoruz .Kokusu çok güzel şeker gibi kokuyor ,dudakları kurutmuyor az da olsa nemlendiriyor.







RİMMEL LONDON KATE MOSS -42 : Rimmel London markasının ilk olarak fondöteninle tanıştım ve memnun kalmamla beraberinde rujlarına da bir şans verdim iyiki almışım dediğim bir ruj oldu.Bu ruj pembe alt tonlu bir ruj olup mat bir ruj değildir .Dudaklara nem veriyor .Kalıcılık vaad ettiği gibi 8 saat kalıcı olduğunu pek söylemem ama her ruj gibi tazelenmek istiyor .Tüm serideki rujların renkleri gerçekten başarılı .Rimmel London markasına watsonlardan ulaşabilirsiniz ..





Umarım yazımı beğenmişsinizdir ,sizinde bana önerebiliceğiniz bahara uygun ruj önerileriniz varsa yorum bırakmayı unutmayın :)

sevgiler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Manşet