Bu Blogda Ara

26 Nisan 2016 Salı

SEYAHAT MAKYAJ ÇANTAMI HAZIRLARKEN NELERE DİKKAT EDERİM?







Herkese yeniden merhaba bu yazımda sizlere seyahat makyajımı hazırlarken nelere dikkat ettiğim noktalardan bahsediceğim .Umarım yazım faydalı olur , keyifli okumalar ..



İlk olarak seyahat makyaj çantamı hazırlarken dikkat ettiğim nokta birçok ürün bulunduran paletleri tercih ediyorum ,mesela bir far paleti tercih ettiğimde birden fazla farı yanımda bulundurmuş oluyorum .Genellikle benim tercihim son seyahat makyaj çantamda gördüğünüz Pastel -nude far paleti ya da The Balm nude tude paletini tercih ediyor .Kahve tonlarını daha çok kullanıcağımı düşünerek hem gece hem günlük makyajımda kullanıcağım far paleti seçimim oluyor.Dikkat etmeniz gereken nokta hem gece hem de gündüz makyajınızda kullanıcağınız renkler far paletinde bulunmalı ki başka bir far ya da far paletine ihtiyaç duymayalım.

Cildinizi pürüzsüz göstericek fondöten seçimine ,tek bir fondöten yanımda götürmeye çalışıyorum.Bu fondöteni seçerken kalıcılığının iyi olmasına ,kapatıcılığının orta kapatıcılıkta olmasına çok ağır olmayıp ama gündüz-gece makyajlarında tercih edilebilir olmasına dikkat ediyorum .Benim son seyahatimde tercihim severek kullandığım Rimmel London Lasting Finish
fondötenimden yana oldu .Eğer sizde bu fondöteni merak ediyorsanız blogumda yazısı mevcuttur bakmayı unutmayın :) Fondöten seçimimi yaptıktan sonra problemli olan göz altlarına gelirsek bir concealer yanımızda mutlaka olmalıdır  benim concealer tercihim Loreal True Match ya da Note concealerdan yana oluyor iki ürünüde severek kullandığım için 2 concealerdan birini tercih ediyorum.

Gelelin en kolay seçime mascara seçimimde direkt en sevdiğim ,sık kullandığım mascaramı yanımda götürüyorum .

Dudak ürünlerinde herkes gibi bende kararsız kalıp tüm rujları götürmek istiyorum ama tabiki olmuyor .Ruj seçimimde genel olarak günlük kullanabiliceğim 2 adet nude veya soft tonlarda ruj seçiyorum ve tabi birde gece makyajlarında belki kullanırım diye bir adet kırmızı ve koyu renk bir ruj tercih ediyorum .

Gelelim allık -bronzer seçimine çoğu zaman zaten allık ve bronzer için palet oluyor benimde direkt elim bu paletlere gidiyor böylece tek paletle hem bronzer hemde allık yanıma almış oluyor .benim tercihim genelde H&M kontür paleti ya da Essence kontür paletinden yana oluyor.

Sabitlemek için bir tane pudra yanımda mutlaka oluyor hem göz altlarıma uyguladığım concealer sabitlemek için  hem de yaz ayları yaklaşırken cildimizde  parlamalar  olabiliyor bu yüzden mutlaka sabitlemek için pudra almayı unutmayın .

Fırça seçimime gelirsek ; aslında seyahat boy fırça setleri mevcut ben genelle bunları tercih etmeye çalışıyorum ama far fırçalarında daha çok kullandığım fırçaları tercih ediyorum.Allık fırçaları gibi fırçalar daha büyük olduğu için seyahat boy fırçalar bu kısımda devreye giriyor .Ben seyahat boy fırça seti olarak sephora seyahat boy fırça setini severek kullanıyorum.Mutlaka yanımda bulunan bir makyaj süngeri oluyor.Bu seyahatimde nascita 'nın süngerini tercih ettim .


Seyahat makyaj çantamın kozmetik bölümü bu şekildeydi eğer cilt bakım kısmını isterseniz bana yorum bırakmayı unutmayın ..

                                                         Sevgiler...







2 yorum:

  1. Bende tek tek farlardansa hemen paletleri atıyorum yoksa işin içinden çıkamıyorum ama gel gelelim rujlarım da neredeyse hepsini alasım geliyor yanıma :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde tercihlerim hep paletlerden oluyor ruj konusunda bende öleyim ya karar veremiyorum hiç ☺️

      Sil

Manşet