Bu Blogda Ara

10 Mart 2016 Perşembe

CİLT BAKIM RUTİNİM (HAFTALIK /GÜNLÜK)



HERKESE  YENİDEN MERHABA

 Bugün sizle  cilt bakımı rutinimi günlük/haftalık olarak paylaşıcam. Umarım faydalı olur ,herkese  keyifli okumalar..

 Cilt bakımını düzenli olarak yapmak önemli  çünkü etkisini o şekilde görebiliriz. Çok fazla ürün kullanarak işimi zorlaştırmak ya da çok fazla ürün kullanarak bu bakım zor geliyor bir süre sonra buyüzden  ben cilt bakımında ürünlerimi minimumda tutmaya çalışıyorum.

Cilt tipimden bahsederek konuya başlayalım .Benim cildim karmadan-yağlıya dönük. Fakat yaz aylarında T bölgemde yağlanma oluyor.

İLK  AŞAMA:  MAKYAJ TEMİZLEME

İlk göz makyajı temizlemeden başlayalım . Göz makyajımı temizlemede çok severek kullandığım en yoğun göz makyajımı bile mükemmel temizleyen ürünüm çift fazlı SEPHORA GÖZ MAKYAJ temizleyicisi.
Cilt makyajımı temizlemede ilk olarak bitirdiğim LOREAL markasına ait temizleme suyu fakat şuan kullandığım ürün GARNİER markasına ait kusursuz makyaj temizleme suyu .Her iki üründende memnunum .Cilt makyajımı  temizlediğim sular değişiklik gösterebiliyor cildim hassas alerjik bir etki göstermediği sürece sorun olmuyor .
Son aşama olarakta şuan kullandığım hem GARNİER markasına ait temizleme jeli ve YVES ROCHER markasına ait SEBO VEGETAL (karma-yağlı cilt tipine uygun) temizleme jellerini kullanıyorum.Tüm makyajımı temizledikten sonra temizleme jellerini kullanmadan tam cildimin temizlendiğinden emin olamıyorum.YVES ROCHER markasına ait SEBO VEGETAL seri benim cildime uygun tüm serinin ürünlerini severek kullanıyorum.

GÜNLÜK CİLT BAKIM RUTİNİM

Temizleme ve tonik :İlk olarak sabah nivea temizleme  köpüğü ile yüzümü yıkıyorum Yüzümü derinlemesine temizliyorum. Derinlemesine temizleme işlemi bittikten sonra tonik kullanıyorum .Yves rocher markasına ait sebo vegetal serisinin mis gibi kokan toniğini kullanıyorum .Ben tonik kullanmayı sevenlerdenim.

Nemledirme işlemi: En önemli olan aşamalardan olan nemlendirme işlemi Nemlendirmede kullandığım ürünüm GARNİER  markasına ait nem dengesi ferahlatıcı krem .Nemlendirme işlemini genellikle akşam yapanlardanım daha etkili oluyor tüm gece cildim kremi emiyor sabah uyandığımda cildim yumuşacık oluyor .Garnier nemlendirici kremden memnunum fakat ürün denemeye devam ediceğim.

Göz çevresi:  Göz altı morluklarımun fazla değil ama beni az da olsa beni rahatsız ediyor . Göz altı morluklarım kalıtsal olmadığı için genellikle uykusuzluktan olan morluklar .Bunun için BENEFİT markasının IT’S POTENT eye benefit kremi kullanıyorum .Düzenli olarak kullandığım için gözaltı morluklarımı azalttığı gördüm.Her akşam cilt bakımımın son işlemi .Çok memnunum ve etkisini görüyorum .

HAFTALIK CİLT BAKIMI (MASKE )


Peelling: Artık çoğu kişi bilir benim meşhur  Yves rocher kayısılı peelligimi  .Haftada 2 gün peelling günüm  genellikle yoğun kapatıcı fondotenler kullandığımda o gün  peellingimi yapıyor ve cildimi temizlemiş ,arındırmış oluyorum .Cildimin rahatladığını hissediyorum .Yves rocher kayısılı peellig olmazsa olmazlarımdan bu peellingin detaylı yazısına blog arşivinden ulaşabilirsiniz.

Siyah nokta bantı: Siyah nokta bantlarını her duştan sonra kullanıyorum .Çünkü  duştan sonra cildimiz temiz ve gözeneklerimiz açık olduğu için daha etkili sonuç  veriyor .Memnun kaldığım 2 marka var ,benim ya  ESSENCE ya da DİADERMİNE markasının siyah nokta bantlarını kullanıyorum .

Maske : Hafta 2 kez kil maskesi kesinlikle yapıyorum . Kil maskesi olarak ORGANİX markasının argan yağlı olan kil maskesini  kullanıyorum ve çok memnunum. Kil maskesi harici olarak kullandığım yatıştırıcı ,matlaştırcı ,siyah nokta maskeleride var. Sephora markasının maskelerine bir göz atmanızı tavsiye ederim ..

Sizin cilt bakımı rutininiz neler oluşuyor bana yorum olarak bırakabilirsiniz ..
                                                  SEVGİLER :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Manşet