Bu Blogda Ara

26 Mart 2016 Cumartesi

RİMMEL LONDON LASTİNG FINISH FONDÖTEN










Herkese yeniden merhaba ,bugün Rimel London markasına ait fondötenden bahsedeceğiim 
keyifli okumalar ..







Rimel London markası hepimizin bildiği üzere watsonslarda satılıyor , uygun fiyatlı olan bu markanın fondötenini merak edip alıp denemek istiyordum ve watsonsa gidip hemen aldım ve denemeye başladım yaklaşık 2 hafta kullandım ve şimdi sizlerle yorumlarımı paylaşacağım.

Bu fondötenin 2 çeşidi var beyaz kapaklı ve kırmızı kapaklı olarak benim tercih ettiğim kırmızı kapaklı oldu.Peki neden ? 

Fondöteni almadan önce araştırdım , markanın tam kapatıcı aynı zamanda en kalıcı fondöteni kırmızı kapaklı olduğunu gördüm bu yüzden bu kırmızı kapaklı olan fondöteni seçtim denemeye başladım.

Bu fondöten karma ciltlerin seveceği bir fondöten ,orta kapatıcı , serum içeriyor ve gün boyu kalıcı bir fondöten .Cildinizde kesinlikle ağırlık yapmıyor ve maske gibi durmuyor. Fondöten SPF (güneş koruma faktörü) 20 içeriyor. Benim cildimde sivilcelenme ,kusma yapmadı .Ürün mat bitişe sahip ,genelde benim tercihim  mat bitişli fondötenlerden yana oluyor.Yağlı ciltler fondöteni uyguladıktan sonra bir pudra ile sabitlenmesi gerekebilir .Uygun fiyatlı bu ürüne watsonslardan ulaşabilirsiniz . Ürün fiyatı 17,99 tl 


                 Bir sonraki yazımda görüşmek üzere sevgiler ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Manşet