Bu Blogda Ara

2 Mart 2016 Çarşamba

YVES ROCHER KAYISILI PEELLİNG








Herkese günaydın , güzel haberler alıcağımız bir gün olsun J




Kızlar bugün herkesin çok sevdiği benimde bayılarak kullandığım YVES ROCHER markasının kayısılı peelinginden bahsedeceğim ..


Yves Rocher markasının genellikle tüm ürünlerini  çok seviyorum ve severekte kullanıyorum .Fakat bu kayısılı peeling benim vazgeçilmezim hani bittikçe alıcağım ürün deriz ya bu peeling benim bitmeden bulduğum gibi  aldığım bir ürün .
Kayısılı peelingin içerisinde kayısı çekirdeği tanecikleri bulunuyor fakat tanecikler küçük ve birazcık sert benim cildim  hassas olmasına rağmen hiçbir şekilde tahriş etmedi .Tabiki rahatsız edenide olmuştur.
İçersinde bulunan kayısı çekirdeği  tanecikler ile cildimi tahriş etmeden derinlemesine temizleyip ölü hücrelerden arındıryor.Bazı peellinglerin kokuları kötüdür  ama bunun kokusuna bayılıyorum .
Peki ya bu peellingi nasıl kullanıyorum : Bir miktar elime aldıktan sonra ıslak cildime nazik bir şekilde dairesel hareketlerle  masaj yaparak uyguluyorum .Sonrasında suyla yıkıyorum ve geride temiz ve nemli cilt bırakıyor.
Cildimi germiyor ve kesinlikle kurutmuyor .Nazik bir şekilde uygulamanızı öneririm. Cildi temizlemesi gerçekten çok başarılı .
50 ml olmasına rağmen uzun bir süre götürüyor. Fiyatı da oldukça uygun .Ben 14.90 tl ‘ye almıştım

 Sorularınızı yorum olarak bırakabilirsiniz. 
 SEVGİLER ...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Manşet