Bu Blogda Ara

12 Nisan 2016 Salı

KOZMETİK ALIŞVERİŞLERİM #1 KİKO ALIŞVERİŞİM







Herkese yeniden merhaba ,bu yazımda sizlere son zamanda yaptığım kozmetik alışverişimlerimden bahsedeceğim ilk olarak ülkemizde yeni açılan KİKO alışverişimden başlayalım .

KİKO ALIŞVERİŞİM  


Aslında KİKO ya gittiğimde kendimi kaybettim aklımda olan birçok ürün vardı fakat hepsinin stoğu bitmişti bende geri kalan merak ettiğim ürünleri aldım.


KİKO STICK ALLIK:  Rengine bayılıp aldığım bu allığı ilk olarak orda yüzüme denettim ve biraz
mağaza içerisinde dolaşıp kalıcılık açısından baktım ve rengini duruşunu çok beğendim Aynı zamanda uygulamasıda çok kolay, bir okadar da uygun fiyatlı olması beni cazip edip hemen aldım, bende ki rengi -02. Fiyatını merak edenler için ; 31,00 TL 

KİKO KALEM  LİP GLOSS : Yaz aylarının yaklaşmasıyla lip gloss arayışına girdim aslında daha çok mat rujlar tercihim  ama yaza doğru lip glosslar daha çok hoşuma gidiyor doğruyu söylemek gerekirse .Soft pembe tonlarında lip gloss arayışındaydım ve KİKO da bu arayışım son buldu rengimi buldum :)  Bu kalem lip gloss fiyatıda  19,90 TL 



KİKO TEKLİ FAR :Aslında bu farlardan almak istemiyorken denemek istediğim için aldığım farlardan biri   almak istediğim farların renklere kalmayınca bu fara bir şans vermek istedim.Gri -kahverengi tonlar benim tonlarım olduğu için ve kahverengi tonlarda çok fazla far ve far paletim olduğu için tercihim gri tekli far oldu .Tekli farın fiyatı 19,90 tl 

Ve son olarakta oje almazsam olmazdı :) 





KİKO OJE : İlk gözüme çarpan sarı -yeşil yansımalar olan bu ışıltılı ojeyi aldım .Oje numarası -52 Ojenin fiyatıda 9,90 TL 

Ürün yorumlarımı kullandıktan sonra sizinle paylaşacağım .. 

Aslında Yves Rocher ,Watsons,Gratis ,The Body Shop alışverişlerimide bu yazımda paylaşmayı düşünürken KİKO alışverişimin yazısını biraz uzun olduğunu düşünerek bir sonraki diğer alışverişlerim sonraki  yazımda  olucak :) 

Peki Siz Hangi KİKO Ürününü merak ediyorsunuz bana yorum bırakmayı unutmayın :) 

SEVGİLER ..


1 yorum:

  1. Merhaba sizi g+ da görüp takip ettim güzel bir bloğunuz var ben de sizi beklerim:)

    YanıtlaSil

Manşet