Bu Blogda Ara

30 Haziran 2016 Perşembe

MAX FACTOR CREME PUFF ALLIK -15 SEDUCTİVE PİNK





Herkese yeniden merhaba bu yazımda sizlere Max Factor markasının allığından bahsedeceğim.Ben bu ürüne aklımda yokken alışverişe gittiğimde indirimde görüp aaa 19,90 TL mi deyip hemen denemek için atmıştım sepete ve sonrasında severek kullandığım allıklarım arasında yerini aldı .


Çok şirin bir ambalaja sahip, çoğu allıklar da olan kapağında aynası veya fırçası bulunmuyor yuvarlak ve küçük bir ambalaja tam çantada taşımaya uygun boyutta. Puff allıklar Hourglass allıklara muadil gösteriliyor. Bende ki rengi Seductive Pink , hafif kahvelik içeren pembe Adı gibi krem formda olmayıp Toz formda yumuşak dokulu bir allık .





Fırçaya alırken tozutma yapıyor fakat yanaklarda dökülme yapmıyor.Aydınlatıcı kullanmadan da cildime sağlıklı bir görünüm elde ettiğim allıklarımdan.Kalıcılığı başarılı 5-6 saate kadar kalıcılığı var.Kolayca dağıtılıyor .Benim uyguladığım fırça Real techniques Blush Brush .Hafif hafif uygulamada çok hoş duruyor.Işıltılar içeren bir allık.İlk bakışta rengi biraz koyu dursada yanaklarınıza uyguladığınızda doğal ve hoş bir görünüm elde ediliyor.

Eğer allık arayışındaysanız evet indirimli  fiyatıyla alınacak allıklardan ,indirimlerde denk gelirseniz sepetinize atmayı unutmayın :) 


Sevgiler ..

10 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım rengine teninde duruşuna bayıldım .Seni izlemeye aldım bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil
  2. nasıl yakışmış rengi, cidden çok güzelmiş bu pembe, benim koyu olanında gözüm var ama bunda da aklım kaldı şimdi =) güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim , rengine ilk görüşte vuruldum bende :) koyu olanıda güzel ama benimde aklımda o :)

    YanıtlaSil
  4. Fiyat olarak gerçekten çok güzel bir fiyata almışsınız :)

    YanıtlaSil
  5. Renk çok hoşmuş mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Rengi ne kadar tatlıymıs ya hic bilmiyordum hemen gidip bakmam lazım not aldım! :)

    YanıtlaSil
  7. Bu allıkları denemeyi bende çok istiyorum renkleri çok hoş 😍

    YanıtlaSil

Manşet