Bu Blogda Ara

29 Nisan 2016 Cuma

CECİLE NO TRANSFER MATTE PERFORMANCE FONDÖTEN

Herkese yeniden merhaba , bugün size bir çekiliş hediyem olan Cecile fondötenden bahsedeceğim, hepinize keyifli okumalar .




Daha önce bu markaya ait çok önce parfümünü kullanmıştım .Şuanda da gratislerde gözüme çarpıyor.Renkli kozmetik ürünlerinden ilk defa kullanmaya başladım .

Bu fondöten bence yağlı ciltlerin seveceği bir fondöten , diğer cilt tiplerinde nemlendirme yapmadığı takdirde pul pul durucaktır .Yapısı oldukça yoğun ve kapatıcılık ortadan yükseğe doğru .Bu fondöten yoğun yapısı ve yüksek kapatıcı olduğu için benim tercihim günlük kullanımdansa özel günlerde kullanmak daha mantıklı olucağını düşünüyorum .Şu sıralar havaların ısınmasıyla fondötenlerden uzak durmaya çalışıyorum buyüzden yoğun ve yüksek kapatıcılık içeren bu fondöteni özel günlerde kullanmayı tercih edeceğim.
Fondötenin yapısı yoğun olduğu için fırça ile uygulaması ve parmaklarla dağıtlması biraz zor en iyi uygulama nemli makyaj süngerleriyle oluyor.

Parlama konusuna gelirsek sadece T bölgemde 5 saat sonra parlama yaptı fakat zaten havaların ısınmasıyla T bölgemizde parlamalar daha fazla artacağı için sabitlenmesi  gerekecek ben sabitleme için yine cecile pudrayı kullandım .

Akma ,bulaşma gibi bir sorunla karşılaşmadım , gün boyu kalıcılığını koruyor .Cilde uygulandıktan sonra hemen kuruyor.Yoğun yapıda ve ortadan yükseğe doğru  kapatıcılık istediğiniz bir fondöten arayışındaysanız ve cilt tipiniz yağlı ise bu fondötene bakabilirsiniz  ve bu markaya ait ürünleri online sitelerinden temin edebilirsiniz.

www.cecileshop.com

Peki siz hangi  Cecile markasının ürününü kullandınız bana yorum bırakmay unutmayın ..
 Sevgiler ...

4 yorum:

  1. Karma cilt tipine sahip olduğum için kuru yanaklarım pul pul dökülür :( Yağlı ciltler yaşadı :)

    YanıtlaSil
  2. Benimde karmadan yağlı dönük tabi şuaralar cildimde kendini bilmiyor ya ☺️

    YanıtlaSil
  3. karma cilt sorunsalım var bir doğru fondöten bulamadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimmel London lasting finish kırmızı kapaklı olanı ve sephora mat fondöteni ben severek kullanıyorum onlara bir bakabilirsin :)

      Sil

Manşet