Bu Blogda Ara

20 Temmuz 2016 Çarşamba

NOTE TERRACOTTA ALLIKLARIM (01 PLEASURE 04- SUGAR SENSE)






Herkese yeniden merhaba bu yazımda sizlerle benden sizin çok istediğiniz Note markasının Terracotta allıklarından bahsedeceğim .Bendeki renkleri 01 numara -PLEASURE ve 04 numara- SUGAR SENSE . O zaman hemen başlayalım.



Ürünlerin ambalajından bahsetmek gerekirse biraz büyük ama sağlam bir ambalaja sahip.İçerisini açtığınızda kapağında küçük bir aynası mevcut.10 Gram ürün içermektedir.Fakat oldukça fazla ürün bulunmaktadır .Sizi uzun bir süre götürecektir.Bu allıkların toplamda 4 rengi var.Yapıları pudra gibi yumuşacık .Sürümü kolay .

















Pigmentasyon çok başarılı .Tek fırça darbesi yeterli oluyor. İlk olarak Eveshop'a gittiğimde 01 Pleasure rengini aldım bunu almamın sebebi aydınlatıcı olarak kullanmamdı. 01 numarası  sarı tonlu .Işıltısı çok doğal duruyor çok fazla simli görünmesine rağmen .Bu rengi aldıktan birkaç gün sonra çok beğendiğim için hazırda indirim varken koştum Eveshop'a hemen 04 Sugar Sense isimli allığınıda aldım.

 NOTE TERRACOTTA ALLIK -04 SUGAR SENSE 

NOTE TERRACOTTA ALIK 01 -PLEASURE

Zaten 04 numaranında yapısı 01 numarasınla aynı renk olarak biraz daha koyu bronz tonlarda. Bence bu ton her şaç rengine ve her tene yakışacak bir renk. Kalıcılıkları ve pigmentasyonu çok başarılı .Bu rengide almamda ki sebeb bronzlaşacağımı düşündüğüm için çok tamamlayıcı olucak deyip aldım .Işıltıları incecik .Günlük makyajımın vazgeçilmez ürünleri oldu .Note markasının şuana kadar birçok ürününü kullandım ve çok  memnun kaldım .Ve bu ürünlerde beni yanıltmadı .Çok memnun kaldığım ürünleri arasında yerini aldı .Eğer sizde terracotta allıkları seviyorsanız ve birazda olsa aydınlatıcıları seviyorsanız bu ürünlere bakmanızı öneririm .Ben ürünleri  ben   Eveshop mağazasından aldım ,Note markasının ürünlerine bazı Watsonslarda da görüyorum.İndirimli fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 18,90 TL.İndirimsiz fiyatı 28 TL civarındadır .

Umarım yazımı beğenmişsiniz ,bir sonraki yazımda görüşmek üzere ..

Bloğumu hala takip etmiyorsanız takip etmeyi  unutmayın :) 

6 yorum:

  1. Hem fiyat olarak çok iyi hem de tek fırça darbesi ile pigmantasyonunu iyi sağlaması :)) güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet gerçekten buaralar tek kullandığım bile oldu bu allıklar fiyat performans açısında çoo başarılı , teşekkür ederim :)

      Sil
  2. yapı olarak da mükemmel duruyorlar :)

    YanıtlaSil
  3. Bende almak istiyorum pigmentasyonu şahane :)

    YanıtlaSil

Manşet