Bu Blogda Ara

4 Mayıs 2016 Çarşamba

BENİMLE BİRGÜN /GRATİS -EVESHOP İNDİRİMİ






Herkese merhaba bugün sizinle birlikte gratis indirimi ve eveshop indirim gezintisi yapıcağız,keyifli okumalar ..

Gratis indirimi tam da bugün başladı bende sabahın erken saatlerinde yollara döküldüm ee sonuçta indirim var dimi kaçırmayız standlar boşaltılmadan gitmek lazım .İlk olarak gratise gittim ve başladım alışverişe tamamen ihtiyaç ve merak ettiğim ürünleri aldım desem ne kadar doğru olur bilemedim haydi bakalım ozaman indirimlere:)



En çok ilgimi çeken standlardan biri oldu bugün . Wet N Wild  markasında %40 indirim var üstelik ojelerde bile:) 
Siz düşünün artık fiyatları :) Bende tabiki hemen faydalandım bu indirimden , rujlar 4.70-6.50TL  arası değişiyor ve tüm renkler vardı üstelik .Meşhur comfort zone paleti bile çokça mevcuttu fiyatıda oldukça uygun kaçırmayın sakın :) 

 Gelelim Loreal standına Loreal de %40 indirim var kızlar hazır yeni ürünleri gelmişken değerlendirmek lazım diye düşündüm ve bende birkaç birşey aldım standtaki indirimler Loreal true match fondöten 25 tl civarı ,mascaralarda güzel düşmüş fakat ben mascaralarımı stokladım bile :) 


Sıra geldi bakın hangi markaya tabiki gratislerin vazgeçilmezi The Balm markasına :)
The Balm markasında da %40 indirim mevcut ve fiyatlar o kadar güzel düşmüş  ki mesela mary lou aydınlatıcısı 32 tl küsüratını boşverin işte :) Far paletleri 60TL 'ye kadar çıkıyor indirimdeyken eğer ihtiyacınız varsa kaçırmayın. Ama yine charming yoktu yine alamadım :(Mat lipstickklerden commited rengini bulursanız kaçırmayın bayılıcaksınız.

Eee ben artık kasaya doğru yol alıyorum burdaki alışerişimi bitirdiğimize göre şimdi sıra geldi Eveshop 'a gitmeye orayıda biraz karıştıralım .


Eveshopa geldik Maybelline standında %40 indirim var ve ülkemize yeni gelin color tattoo renklerine bakıcağım heyecan dorukta  :) 

Lash Sensational mascarayı artık söylemiyorum bile kesin alın ben stok bile yaptım birtanecik daha:)
Yeni ruj renklerinede bakın derim soft renkler ve mis gibi kokuyorlar.


Note markasının standana bakmayıda unutmayın %50 indirim var, mineral fondötenini ben çok severek kullanıyorum tavsiye derim .Kalem farlarların pigmentasyonu ve renkleri çok güzel bilginiz olsun canımcımlar :) 

Gratisi gezerken gösterdiğim için Loreal standını tekrar göstermek istemiyorum Eveshopta da Loreal de %40 indirim var .

Gratiste bulamadığım bir markanın ürünlerine gelelim hemde koleksiyon ürünleri eveshoplarda mevcut sizce hangisi ? Haydi  Bakalım şimdi .


Essence markasının yeni gelen koleksiyonuna merhaba deyin :)
Çok güzel gözükmüyor mu sizcede söylemeden geçmeyeceğim oje renkleri bir harika fakat uygun fiyatlı bir marka olduğu için essence markasında indirim yok.


Renkli kozmetiği bitirdik şimdi dermokozmetik ürünlerine bakalım birde.Nivea,Diadermine ,Loreal  cilt bakım ürünlerinde %50 Garnier ürünlerinde %40 indirim var kızlar .

Vee alışverişlerin sonuna geldik mağazalarımız bitti heryeri karıştırdık şimdi bir kahveyi haketmedik mi tabiki  hakettik şimdi doğru kahve keyfine :) 



Nacizane bir mekan tavsiyesi olsun buda size kızlar eğer yolunuz Yeşilköy marinaya düşerse benim severek gittiğim ve tatlılarına bayıldığım biryer . Lazilla 'ya uğramayı unutmayn :) 


Bugünüde böyle kapatalım ,umarım yazımı okurken keyif almışsınızdır ,bir sonraki yazımda görüşmek üzere..

Sevgiler ..








































2 yorum:

  1. Çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan :* Wet N Wild ürünlerini merak ediyordum hazır indirimdeyken uğrayayım teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Manşet