Bu Blogda Ara

12 Nisan 2016 Salı

KOZMETİK ALIŞVERİŞLERİM #2 WATSONS /GRATİS ALIŞVERİŞİ








Herkese yeniden merhaba  , sizlere yine son dönemde yapmış olduğum watsons-gratis alışverişimden bahsedeceğim .










WATSONS ALIŞVERİŞİM 








RİMMEL LONDON KATE MOSS (NUDE) RUJ:  Rimmel London markasının bu rujları bildiğiniz üzere yılın en iyi watsons özel ürünü seçildi buyüzden indirim vardı benim de Rimmel London markasının fondöteni kullandım ve memnun kaldığım için birde rujlarını denemek istedim vee 42 numarasını aldım rengine ba-yıl-dım kokusuna ayrıca bayıldım .Rujun kullandım hatta bir instagram postumda görmüş olabilirsiniz .Ruj kremsi yapıdadır.Bende ki rengi  serideki en açık nudelar arasında. Sürüşü kolay ve açık renk olmasına kalıcılığı iyi .Rujun fiyatı : 9,50 TL 







GARNİER KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU :Son zamanlarda göz ve cilt makyajımı garnier ürünleri ile temizliyorum ve çok memnunum bitmişken hemen büyük boyunu kaptım .Üstelik yine bir watsons ödüllerinden dolayı yine indirimliydi fiyatını merak edenler için watsons card ile 12,90 TL .Garnier ürün alımında birde yastık kılıfı hediyesi vardı :) Eğer garnier ürünleri blog yazımı okumadıysanız blogumda bulabilirsiniz .




 SNP YÜZ MASKELERİ :Alışverişimin en güzel kısmı bu yüz maskeleri Kore kökenli olup Türkiye de sadece watsonslarda satılmaya başladı. İhtiyaç uygun olarak 4 farklı çeşidi var. Bende 2 tane hemen kaptım :) Bir tanesi pandalı olan aydınlatıcı maske diğeride kaplanlı olan kırışıklık karşıtı maske .Kullanınca yorumlarımı sizlerle paylaşacağım ama denemeye değer bence :) Fiyatları ise ; 10TLve üzeri alışverişlerde 3,99 TL geliyor.


GRATİS ALIŞVERİŞİM 






ESSENCE KONTÜR PALETİ : Şu sıralar bu kontür paletlerine takmış durumdayım biara H&M kontür paleti elimden düşmüyorudu şimdide bu palet elimden ve makyaj çantam ayrılmıyor.Bu paleti alırken allığına bayılarak aldım .Kısa bir yorumlamam gerekirse ; pigmentasyonu güzel ,uygun fiyatlı ve ürün kalıcılıkları başarılı .Fiyatını tam net hatırlamıyorum ama 13,50 TL 



GOLDEN ROSE OJELER : Golden Rose markasının ojelerini  çok seviyorum renk sıkalası geniş kalıcılıkları güzel o yüzden 2 tane ICE-CHIC serisinden oje kaptım :) RİCH COLOR serisinide çok seviyorum ayrıca  .Ojelerin numaraları -75-35  



NİVEA AFTER SHAVE BALSAM : Sonunda gratiste bulup aldım ve iyiyki almışım dediğim bir ürün.Mükemmel bir makyaj bazı .Detaylı yazısına blogumdan ulaşabilirsiniz . Fiyatı : 14 TL  



GOLDEN ROSE VELVET MATTE LİPSTİCK : Golden Rose markasının velvet matte rujlarını çok çok severek kullanıyorum buyüzden bu lipstick' şans vermek istedim. Rengini gerçekten çok beğenerek aldım ve bayılarak daha çok gece kullanıyorum . Bendeki rengi - 02 . Fiyatını yanlış hatırlamıyorum umarım 8,90 TL (indirimde almış olabilirim ) 


Benim GRATİS ve WATSONS alışverişim bu şekildeydi ,sizin bu ürünler arasından kullandığınız ürünler var mı ? bana yorum bırakmayı unutmayın .Beni hala sosyla medya hesaplarınızdan takip etmiyorsanız ;

İnstagram :Kozmetikdefterim 
Snapchat :Kozmetikdefterm 

Ayrıca blogumu hala takip etmiyorsanız  takip etmeyi unutmayın :) 
İnstagram çekilişime katılmayı unutmayın :) 

Sevgiler ...
  


1 yorum:

  1. Yuz maskelerini bende kullaniyorum.cok guzel yumusak his veriyor.

    YanıtlaSil

Manşet