Bu Blogda Ara

8 Mayıs 2016 Pazar

MAYBELLİNE -THE BLUSHEDNUDES FAR PALETİ





Herkese yeniden merhaba ,bu yazımda sizlere ülkemize yeni gelen bir Maybelline markasında ait far paletinden bahsedeceğim.


Bu far paletinde toplam 12 far bulunmaktadır.Palet plastik bir ambalaja sahip.  Farların renkleri tam da benim renklerim daha çok pembe tonlarından oluşmaktadır .Far paletinde yaşadığım tek bir sorun paleti açarken birazcık zorlanıyorum .Sizde aynı sorunu yaşadınız mı?




Almakta kararsız kaldığım tek nokta birkaç yerde okuduğum ,gördüğüm pigmentasyon sıkıntısıydı fakat ben pigmentasyonunu beğendim .Farlar ışıltı yapıdadır.Palette mat far bulunmamaktadır.Ben bu far paletini kullanırken iki şekilde uygulama yaptım .Aslında fırça ile uygulamıştım ilk olarak ertesi gün acele işimin olmasından dolayı hemen parmaklarımla uygulamada yaptım ve ne keşfettim biliyormusunuz ? 

İlk fırça ile uygulama yaptığımda ışıltıları çok fazla belirgin olmadı acaba dedim bu yüzden mi pigmentasyonu kötü söylentileri .Sonrasında dedim ya  acele işimin olması dolasıyla hızlı bir göz makyajı yapmam gerekiyordu bende hemen  parmaklarımla uygulayayım 5 dakikada bitiririm göz makyajımı hızlı olur işteee bu acele işimin olması far paletinin  pigmentasyonunu görmeme yardımcı oldu.Parmaklarımla uyguladığımda pigmentasyonun daha iyi olduğunu gördüm .Ve benim çok sevdiğim far paletlerimden oldu .Renkleri gerçekten çok sevdim ve  bu aralar ışıltılı farlara taktığım için bu far paleti benim için muhteşem oldu .
Pigmentasyonu başarılı ,kalıcılık güzel daha ne olsun ki dimi :)
Eğer bu tonları seviyorsanız ve bu tonlarda bir far paletine ihtiyacınız varsa bu far paletini kaçırmayın ben indirimli olarak satın aldım ve uygun fiyata denk geldi paletin indirimsiz fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 42 TL civarı ben indirimli olarak 24 TL'ye satın aldım .

8 Mayıs indirimlerin son günü hala indirimli satın almaya şansınız var kızlar Maybelline markasına Gratis ,Watsons,Eveshop mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Umarım yazım faydalı olmuştur ,yazımı beğenmişsinizdir .Bir sonraki yazımda görüşmek üzere ..

Sevgiler ..

Alışveriş yazım için buraya  tık tık :)

2 yorum:

  1. Ben de aldım bu paletten gerçekten çok güzel :) Açmaya gelince ben sorun yaşamadım belki aldığınız ürün öyle denk gelmiş olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belkide canım , bende çpk sevdm renkleri çok güzel 😘

      Sil

Manşet